Здравље

Klix [ I. P. ]

06. 08. 2022. 23:22   >>  23:19

U ISHRANI

Ova navika pomoći će vam da imate ravan stomak

Ukoliko vam je cilj biti u formi, odnosno imati ravan stokmak, jedna prehrambena navika bi naročito mogla biti korisna.

Nutricionistkinja Megan Stups je za magazin Eat This, Not That navela da je najbolja prehrambena navika za ravan stomak konzumiranje pet ili šest manjih obroka tokom dana umjesto tri velika obroka.

"Ovo će vam pomoći u održavanju optimalnog rada metabolizma i nećete se prejedati. Drugim riječima, ova navika je jednostavan način da bolje kontrolišete unos kalorija, a da se istovremeno osjećate zadovoljno", rekla je.

Naravno, ovakva prehrana će vjerovatno biti teška promjena za ljude koji su navikli da jedu tri obimna obroka dnevno. Stoops preporučuje da postepeno navikavate organizam na nešto drugačije tako što ćete najprije nastaviti jesti tri obroka, ali u manjim količinama. Takođe biste trebali početi pripremati i dvije manje užine između obroka.

Važno je da konzumirate hranu bogatu proteinima i vlaknima. Istraživanje koje je 2018. godine sprovedeno u Velikoj Britaniji pokazalo je da je ovo itekako koristan plan mršavljenja jer ćete ovako smanjiti glad i trošiti energiju.

Osim toga, manji obroci će smanjiti nadutost, a dokazano je i da mogu poboljšati zdravlje srca, tj. smanjiti rizik od kardiovaskularnih bolesti.

Пратите нас на

Коментари 0

остави коментар

Остави коментар

Правила коментарисања садржаја Портала РТЦГ
Поштујући начело демократичности, као и право грађана да слободно и критички износе мишљење о појавама, процесима, догађајима и личностима, у циљу развијања културе јавног дијалога, на Порталу нијесу дозвољени коментари који вријеђају достојанство личности или садрже пријетње, говор мржње, непровјерене оптужбе, као и расистичке поруке. Нијесу дозвољени ни коментари којима се нарушава национална, вјерска и родна равноправност или подстиче мржња према ЛГБТ популацији. Неће бити објављени ни коментари писани великим словима и обимни "copy/paste" садрзаји књига и публикација.Задржавамо право краћења коментара.

Да бисте коментарисали вијести под вашим именом

Улогујте се

Најновије