Здравље

Супер жена [ Р.Б. ]

21. 11. 2022. 21:42   >>  21:40

НОВО ИСТРАЖИВЊЕ

Како вјежбање прије спавања утиче на сан?

Редовно вјежбање има много предности, укључујући и бољи сан. Вјежбање може да подстакне опуштање, смањи анксиозност и нормализује ваш унутрашњи сат.

Вјежбање прије спавања

Вјежбање повећава основну тјелесну температуру. Дуго се вјеровало да вјежбање прије спавања може да отежа могућност да заспимо. Ипак, према недавним истраживањима, то можда није нужно тачно.

Истраживања су открила да је могуће да уживамо у вјежбању прије спавања, а да не угрозимо сан.

Кључно је да водите рачуна о времену и да се фокусирате на врсту вјежбе која неће много да утиче на сан.

Према новом истраживању, вјежбање умјереног интензитета у року од 60 до 90 минута прије спавања не утиче на вашу способност да добро спавате.

Да ли су неке врсте вјежби боље од других прије спавања?

Нијесу све вјежбе једнаке када је ријеч о томе како утичу на сан. Зато је, ако желите да вјежбате увече, важно да мудро одаберете активност. Узмите у обзир и тачно вријеме ваше вјежбе. Уопштено говорећи, ако намјеравате да вјежбате ноћу, најбоље је да радите активности лаганог до умјереног интензитета. Овај ниво активности може да вам помогне да брже заспите и да имате квалитетнији сан.

Такође је важно да завршите тренинг најмање сат прије спавања. Ово ће вашем тијелу дати довољно времена да се смири.

 

Пратите нас на

Коментари 0

остави коментар

Остави коментар

Правила коментарисања садржаја Портала РТЦГ
Поштујући начело демократичности, као и право грађана да слободно и критички износе мишљење о појавама, процесима, догађајима и личностима, у циљу развијања културе јавног дијалога, на Порталу нијесу дозвољени коментари који вријеђају достојанство личности или садрже пријетње, говор мржње, непровјерене оптужбе, као и расистичке поруке. Нијесу дозвољени ни коментари којима се нарушава национална, вјерска и родна равноправност или подстиче мржња према ЛГБТ популацији. Неће бити објављени ни коментари писани великим словима и обимни "copy/paste" садрзаји књига и публикација.Задржавамо право краћења коментара.

Да бисте коментарисали вијести под вашим именом

Улогујте се

Најновије