Здравље

26. 07. 2021. 06:22   >>  06:22

OPREZNO

Greške zbog kojih se gojimo na odmoru

Često se na godišnjem opustimo, pa čak i ako inače pazimo šta jedemo i redovno treniramo. Greške koje pravimo vide se na našem struku.

Godišnji odmor nam je potreban, kao i opuštanje od stresa, a to često uključuje i finu hranu, kao i poneko alkoholno piće

To je u redu, dok god ne pretjeramo i ne shvatimo da nam se sve to odražava na kilograme.

Ovo su neke od glavnih grešaka, koje na godišnjem odmoru skoro svi prave, a zbog kojih dobijamo kilograme, piše Eat This, Not That.

Ne pijete dovoljno vode

Kako svoju bočicu vode nosite svuda, tako bi trebalo da je nosite i na godišnjem odmoru. Bez obzira na to da li ste na aktivnom godišnjem odmoru ili uživate na plaži, važno je da pijete dovoljno vode. Tako se hladimo, ali i nadoknađujemo tečnost koju je tijelo izgubilo znojenjem.

"Zaboravljate" da spakujete odjeću za trening

Pronašli ste mjesta u koferu za kombinacije za sve vremenske prilike, ali ne i za odjeću za trening? Ako ne ponesete opremu za vježbanje, velika je vjerovatnoća da nećete trenirati, a uz opuštenost po pitanju hrane, napravićete duplu štetu.

Jedete baš sve

Bilo da ste u hotelu gdje imate “all inclusive” ponudu, ili ste na nekoj novoj i nepoznatoj destinaciji pa želite da probate baš sve specijalitete, ovo baš i nije dobro za vašu liniju. Kada isprobavate od svega pomalo, kalorije se gomilaju, a ako ne vježbate nemate gdje ni da ih potrošite.

Pijete samo koktele

Alkoholna pića sama po sebi su prazne kalorije, a kokteli su još dodatno prepuni šećera. Sve to nikako ne ide u prilog vašoj liniji.

Idete kasno na spavanje i duže spavate sljedeći dan

Dobro je poznato da nedostatak sna loše utiče na organizam, pa i na kilograme. Tijelo jednostavno ne dobija dovoljno vremena za oporavak i odmor i u danu nemate dovoljno energije za vježbanje.

Većina u takvim situacijama prespava jutro, a ni to nije dobitna kombinacija za održavanje linije. Nedavna studija pokazala je da su ljudi, koji su se budili kasnije, konzumirali skoro 300 kalorija više u toku dana od ranoranioca.

Preskačete doručak

Jednostavno je, ljudi koji pojedu zdrav i nutritivno bogat doručak u prosjeku mogu da izgube više kilograma od onih koji taj obrok preskaču.

Nemate međuobroke

Teško je na godišnjem odmoru, uz sve aktivnosti, staviti u raspored i međuobroke, a pogotovo one zdrave. Ali ako međuobroka nema to vas može natjerati da se okrenete nezdravim opcijama.

Пратите нас на

Коментари 0

остави коментар

Остави коментар

Правила коментарисања садржаја Портала РТЦГ
Поштујући начело демократичности, као и право грађана да слободно и критички износе мишљење о појавама, процесима, догађајима и личностима, у циљу развијања културе јавног дијалога, на Порталу нијесу дозвољени коментари који вријеђају достојанство личности или садрже пријетње, говор мржње, непровјерене оптужбе, као и расистичке поруке. Нијесу дозвољени ни коментари којима се нарушава национална, вјерска и родна равноправност или подстиче мржња према ЛГБТ популацији. Неће бити објављени ни коментари писани великим словима и обимни "copy/paste" садрзаји књига и публикација.Задржавамо право краћења коментара.

Да бисте коментарисали вијести под вашим именом

Улогујте се

Најновије