- Hronika
- Kolumne
-
Radio
- Izdvajamo
-
Emisije
- Novosti dana
- Dokumentarni program
- Pop top
- Europuls
- Zrno po zrno
- Radio ordinacija
- Kulturna panorama
- Zelena priča
- Epoleta
- +382
- Spona
- Svijet jednakih šansi
- Matica
- Život po mjeri čovjeka
- Link
- Izokrenuti svijet
- Koracima mladih
- Moja profesija je...
- Sportski program
- Kulturno-umjetnički program
- Koracima prošlosti
- Naučno-obrazovni program
- Muzički program
- RCG
- R98
- Programska šema
- Trofej Radija Crne Gore
- Frekvencije
- Radio drama
Društvo
10. 02. 2025.
18:25 >> 18:25
Čitaj mi:
MPNI i Svjetska banka jačaju saradnju u oblasti obrazovanja
Globalnu platformu za praćenje obrazovnih politika (GEPD) bila je i predmet sastanka na ekspertskom nivou koji je tim Svjetske banke održao sa predstavnicima Ministarstva prosvjete, nauke i inovacija, Zavoda za školstvo i Ispitnog centra.
Kako se navodi u saopštenju, Ministarka prosvjete, nauke i inovacija Anđela Jakšić-Stojanović sastala se sa Denisom Mesihovićem, koordinatorom programa Svjetske banke u Crnoj Gori i i timom Svjetske banke za obrazovanje, na čelu sa Nathalie Lahire koordinatorkom programa za ljudski razvoj, kako bi razgovarali o prioritetima u dosadašnjoj saradnji i novim aktivnostima u cilju jačanja kvaliteta obrazovanja.
Ministarka Jakšić-Stojanović se osvrnula na aktivnosti realizovane u 2024. godini, kao i planove za naredni period, te je pored rada na zakonodavnom i strateškom okviru, predstavila projekte koji imaju za cilj unapređenje infrastrukture, nabavku školskih vozila, nabavku IT opreme, opremanje EdTech laboratorija, kao i planove za dalji razvoj koncepta dvojezične nastave.
Kako je saopšteno, Mesihović i Lahire su pohvalili brojne aktivnosti Ministarstva kojima se unapređuje kvalitet na svim nivoima i u svim oblastima nadležnosti, ističući da se na taj način stiču bolji preduslovi za realizaciju zajedničkih projekata.
“Kao jedno od novih polja saradnje, predstavnici Svjetske banke predstavili su Globalnu platformu za praćenje obrazovnih politika (GEPD) koja pruža pregled performansi obrazovnih sistema praćenjem različitih pokazatelja koji se odnose na rezultate učenika, performanse nastavnika, upravljanje školama i finansiranje obrazovanja. Pored obezbjeđivanje podataka koji pomažu u donošenju politika zasnovanih na dokazima, platforma omogućava poređenje rezultata sa drugim zemljama, čime doprinosi razvoju strategija i usvajanju najboljih praksi za unapređenje obrazovnog sistema”, saopšteno je iz Ministarstva prosvjete.
Коментари0
Остави коментар