Здравље

11. 03. 2014. 21:02   >>  21:03

PREVENCIJA

Spriječite starenje kože vrata

Znaci starenja kože se pojavljuju na vratu prije nego na licu i ako na vrijeme ne budete preduzeli mjere, taj dio će se opustiti i bićete primorani da ga skrivate. Pomoću odgovarajuće, svakodnevne njege možete da usporite starenje, a tu su i posebne vježbe za zatezanje vratnih mišića.

Koža u tom dijelu tijela oskudjeva lojnim žlijezdama, zato postaje suva. Kada se tome doda izlaganje suncu bez odgovarajuće zaštite, nepravilno držanje tijela, kao i visok udio masti u organizmu, rezultat je naboran vrat.

Vrat bi trebalo da njegujete od rane mladosti, ali činjenica je da mu ne posvećujemo toliko pažnje. Najvažnije je da koristite sredstva protiv UV zračenja, nijesu vam potrebni neki magični proizvodi, dovoljna je krema sa zaštitnim faktorom. Za najsvjetliju kožu birajte faktor 30.

Njegujte ga kao i lice, svakodnevno mažite odgovarajućim kremama, kako koža ne bi bila suva, ali i da biste je zaštitili od spoljnih faktora.

Tokom noći je važno da koristite preparate za hidrataciju. Sastojci poput retinola učvrstiće kožu, a ako imate problem sa neujednačenom bojom kože na vratu, važno je da proizvod sadrži kojik kiselinu. I nemojte da zaboravite da jednom nedeljno uradite piling.

Držanje tijela

Za mišiće vrata veoma je važno pravilno držanje. Spavajte u položaju koji najviše prija ovom dijelu tijela. Nastojte da ga tada što više ispravite i smanjite ugao između lica i vrata. Spavanje na boku, kada vrat nema nikakvu podršku, takođe ostavlja dugotrajne posljedice.

Svaki pokret u kojem je brada preblizu vratu nije dobar za mišiće. Nastojte da, dok radite za kompjuterom, ne spuštate glavu. Budete li slijedili ove savjete, nećete trošiti mnogo novca na laserske tretmane, mikrodermoabraziju...

Četiri vježbe

Čak i kada se njegujete po svim pravilima, nekoliko jednostavnih vježbica mogu vam pomoći da održavate vratne mišiće u dobroj formi. Jedan od najboljih savjeta za prevenciju bora je da svakoga dana radite ove četiri vježbe:

Vrh jezika stavite na nepce i istovremeno spuštajte bradu što niže. Ostanite u tom položaju deset sekundi. Vežbu ponovite deset puta.

Nagnite glavu unazad i gledajte u plafon desetak sekundi prije nego što je ponovo uspravite. Ponovite deset puta.

Donju usnu prebacite preko gornje što više i ostanite u tom položaju deset sekundi. Ponovite 5 do 10 puta.

Zatvorenih usta, pomjerajte vrh jezika kružno, u smijeru kazaljke na satu. Kada uradite deset krugova, počnite da kružite jezikom u suprotnom pravcu.

Пратите нас на

Коментари 0

остави коментар

Остави коментар

Правила коментарисања садржаја Портала РТЦГ
Поштујући начело демократичности, као и право грађана да слободно и критички износе мишљење о појавама, процесима, догађајима и личностима, у циљу развијања културе јавног дијалога, на Порталу нијесу дозвољени коментари који вријеђају достојанство личности или садрже пријетње, говор мржње, непровјерене оптужбе, као и расистичке поруке. Нијесу дозвољени ни коментари којима се нарушава национална, вјерска и родна равноправност или подстиче мржња према ЛГБТ популацији. Неће бити објављени ни коментари писани великим словима и обимни "copy/paste" садрзаји књига и публикација.Задржавамо право краћења коментара.

Да бисте коментарисали вијести под вашим именом

Улогујте се

Најновије