Друштво

Milica Kapa, TVCG

15. 08. 2022. 20:03   >>  20:03 2

ŽIVI PROGRAM IZVOR STRESA

"Jako važno što se Javni servis odmah izvinio"

Zbog grube greške koja se u sinoćnjem Dnevniku 2 Televizije Crne Gore dogodila tokom emitovanja priloga o komemorativnoj sjednici u Prijestonici, generalni direktor Radio i Televizije Crne Gore Boris Raonić je donio Rješenje o privremenom udaljenju s posla zaposlenog za kojeg postoji osnovana sumnja da je učinio težu povredu radne obaveze. Prethodno, uredništvo i menadžment RTCG uputili su izvinjenje crnogorskoj javnosti, a prije svega porodicama žrtava zločina na Cetinju.

Na tonsku miksetu su povezana 24 mikrofona iz tri studija. Sinoć je iz jednog studija emitovan Dnevnik, a istovremeno u drugom je rađena tonska proba za emisiju koja se emitovala od 20 sati. I upravo se sa te probe sporni ton čuo tokom emitovanja priloga sa komemoracije, samo zato jer je regler greškom ostao podignut.

"Ljudi čiji smo smijeh čuli nisu gledali Dnevnik i nisu bili svjesni da se dešava emisija iz ovog studija. Oni su bili u drugom prostoru", kaže tonac Igor Vujović.

"Kolege su u jednom momentu čule neprimjeren komentar i smijeh ali nisu u startu mogle da ustanove odakle je komentar došao. Tek istragom smo utvrdili iz koje režije je došlo", navodi realizator Dejan Vukašević.

"Živi program za radnike koji rade u sistemu je izvor stresa. Tragičan momenat kakav je bio te večeri sa sobom nosi još veći nivo stresa i nisu svi sazdani na način da se nose sa stresom jednako", tonac Igor Vujović.

Zbog grube greške, generalni direktor RTCG Boris Raonić danas je donio Rješenje o privremenom udaljenju s posla zaposlenog za kojeg postoji osnovana sumnja da je učinio težu povredu radne obaveze do okončanja postupka shodno Zakonu o radu. Na reakciju menadžmenta stigao je komentar iz Agencije za elektronske medije.

"Mi smo već dobili nekoliko prigovora i javnost će biti obaviještena kako je Agencija na njih reagovala. Moram reći da je jako važno što se RTCG odmah izvinila i što je pokrenut disciplinski postupak protiv osoba koje nijesu poštovale ono što je ipak dostojanstvo porodica i žrtava ovog zločina", kazao je predsjednik Savjeta AEM-a Branko Bošković.

Podsjetimo, zbog greške koja se u sinoćnjem Dnevniku 2 dogodila tokom emitovanja priloga o komemorativnoj sjednici u Prijestonici, uredništvo i menadžment RTCG izvinilo se crnogorskoj javnosti, a prije svega porodicama žrtava zločina na Cetinju. Poručili su i da će odgovorni biti suspendovani.

Пратите нас на

Коментари 2

остави коментар

Остави коментар

Правила коментарисања садржаја Портала РТЦГ
Поштујући начело демократичности, као и право грађана да слободно и критички износе мишљење о појавама, процесима, догађајима и личностима, у циљу развијања културе јавног дијалога, на Порталу нијесу дозвољени коментари који вријеђају достојанство личности или садрже пријетње, говор мржње, непровјерене оптужбе, као и расистичке поруке. Нијесу дозвољени ни коментари којима се нарушава национална, вјерска и родна равноправност или подстиче мржња према ЛГБТ популацији. Неће бити објављени ни коментари писани великим словима и обимни "copy/paste" садрзаји књига и публикација.Задржавамо право краћења коментара.

Да бисте коментарисали вијести под вашим именом

Улогујте се

Најновије