Žabljak
Umjereno oblačno
18.2 °C
Pljevlja
Pretežno vedro
23.9 °C
Herceg Novi
Umjereno oblačno
25.2 °C
Nikšić
Malo oblačno
24.2 °C
Cetinje
Umjereno oblačno
23.3 °C
Bar
Malo oblačno
24.9 °C
Podgorica
Umjereno oblačno
28.4 °C
Ulcinj
Malo oblačno
27.0 °C
Kolašin
Malo oblačno
22.2 °C

Društvo

REAGOVANJE "DANA" 05. 11. 2014. 10:09   >>  10:51 0

REAGOVANJE "DANA"

Komunicirali smo s Vladom

Vlada Crne Gore obmanula je javnost tvrdnjom da novinar „Dana” nije komunicirao ni sa kim iz izvršne vlasti povodom tendera za prodaju firme „Montenegro difens industri” (MDI), jer, kako kažu iz tog dnevnog lista, korespondencija sa sekretarom Savjeta za privatizaciju i kapitalne projekte Aleksandrom Tičićem dokazuje suprotno.

 

Iz Vlade su ranije rekli da su neistinite i neosnovane tvrdnje objavljene u ponedjeljak, 3. novembra 2014. godine u dnevnom listu „Dan“ da Vlada prodaje MDI, I da je bilo ko iz izvršne vlasti saopštio “Danu” nešto na tu temu.

Iz “Dana” tvrde da korespondencija sa Tičićem dokazuje da je on saopštio da su kompanije „CPR Impeks” i „Aheloj” ponude dostavile kao konzorcijum, što, kako kažu, najbolje demantuje tvrdnje Biroa za odnose s javnošću Vlade Crne Gore da informacija o ponuđačima nije data iz izvršne vlasti, kao i da te firme nijesu ni predale ponude.

“Tičić, koji koristi broj telefona 068141###, osim što je sekretar Savjeta za privatizaciju i kapitalne projekte, obavlja dužnost savjetnika premijera za preduzetništvo i strana ulaganja”, navodi se u reagovanju iz tog lista.

Oni dodaju da Vlada u reagovanju koje je dostavila medijima i objavila na svom sajtu tvrdi da novinar nije razgovarao sa predsjednikom, zamjenikom predsjednika ili sekretarom Savjeta za privatizaciju, ni sa predsjednikom Tenderske komisije za privatizaciju, ni sa Biroom za odnose s javnošću, to elementarno nije tačno.

“Pošto je na osnovu materijalnih dokaza koje dostvljamo u prilogu neposporno da smo  informaciju o tenderu dobili od predstavnika Savjeta za privatizaciju i kapitalne projekte, očekujemo od Vlade javno izvinjenje. Jer, ne samo da je sekretar Savjeta za privatizaciju saopštio ko se prijavio na tender, već nam je saopštio da je bugarska firma uplatila depozit, tako da za nadležne u Vladi i tužilaštvu ostaje otvoreno pitanje po čijem su nalogu te stvari plasirane u javnost prije otvaranja ponuda”, navodi se u saopštenju.

Porazno je, kažu iz “Dana”, da Vlada govori neistine.

“Tome se ni mi ne radujemo, iako smo je uhvatili u laži. To samo govori sa koliko se neozbiljnosti pristupa poslu u instituciji koja bi morala da bude primjer ozbiljnog i odgovornog rada, i prije svega, odgovornog odnosa prema javnosti i građanima.Stoga očekujemo da Vlada pokrene pitanje odgovornosti u svojim redovima zbog neistinitog reagovanja kojim se pokušavaju prikriti sumnjive radnje tako što će se lažno optužiti naša redakcija. Osim toga, korektno bi bilo da Vlada, odnosno njene nadležne službe, priznaju greške i upute javno izvinjenje našoj redakciji”, rekli su iz tog lista.

Tičić, je kako se naveli, saopštio je „Danu” koje su firme dostavile ponude, a juče se nije oglasio da opovrgne navode Vladinog Biroa za odnose s javnošću vezano za to ko je dostavio informacije „Danu”, bez obzira na to što je u jučerašnjem reagovanju Biroa iznijeta elementarna neistina.

“Tičić 28.oktobra 2014.godine novinaru „Dana” saopštava porukom da je rok za predaju ponuda za kupovinu državne MDI produžen do 30.oktobra, jer je prvobitno planirano da istekne 16.oktobra. Javila se zasad jedna kompanija iz Beograda – naveo je Tičić, a nekoliko minuta kasnije saopštio je da se radi o kompaniji „CPR Impeks” iz Beograda.Na dan kada je isticao rok, novinar uspostavlja novu komunikaciju sa Tičićem, s molbom da saopšti je li se još ko javio na teneder, budući da je 30.oktobar i stvari će biti jasnije. Na to Tičić odgovara da je depozit uplatila i firma „Aheloj” iz Bugarske. Na kraju radnog vremena, sekretar Savjeta za privatizaciju i kapitalne projekte naglašava da su se srpsko-bugarska firma javili kao konzorcijum. Te dvije firme „CPR Impeks”, i „Aheloj” – glasilo je pitanje novinara, na šta Tičić odgovara „Da, javile se kao konzorcijum”. Stoga su neistinite i neosnovane tvrdnje koje je plasirala Vlada Crne Gore u reagovanju koje je doastavila  medijima, a objavila ga je i na svom sajtu”, zaključuje se u reagovanju “Dana”.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Pravila komentarisanja sadržaja Portala RTCG
Poštujući načelo demokratičnosti, kao i pravo građana da slobodno i kritički iznose mišljenje o pojavama, procesima, događajima i ličnostima, u cilju razvijanja kulture javnog dijaloga, na Portalu nijesu dozvoljeni komentari koji vrijeđaju dostojanstvo ličnosti ili sadrže prijetnje, govor mržnje, neprovjerene optužbe, kao i rasističke poruke. Nijesu dozvoljeni ni komentari kojima se narušava nacionalna, vjerska i rodna ravnopravnost ili podstiče mržnja prema LGBT populaciji. Neće biti objavljeni ni komentari pisani velikim slovima i obimni "copy/paste" sadrzaji knjiga i publikacija.Zadržavamo pravo kraćenja komentara.

Da biste komentarisali vijesti pod vašim imenom

Ulogujte se

Novo