-1.7 °C
Pretežno vedro

[ B92.net, objavila B.B. ]

MISTERIOZNI ASTEROID 05. 11. 2018. 10:36   >>  10:13 1

MISTERIOZNI ASTEROID

Naučnici misle da je vanzemaljski objekat

Prvi poznati međuzvjezdani objekat koji putuje kroz naš solarni sistem mogao bi da bude gigantsko vanzemaljsko solarno jedro, poslato da traži znake života, pokazala je nova studija astronoma iz Harvard Smitsonian centra za astrofiziku (CfA).

Misteriozni asteroid "Oumuamua" analizirali su astronomi iz CfA, pošto je otkriveno da se neočekivano ubrzao.

NASA je potvrdila da su ove godine zapažanja sa njihovog svemirskog teleskopa "Hubble", potvrdila da je objekat imao "neočekivano povećanje brzine i pomeranja putanje kroz prolaz kroz unutrašnji solarni sistem".

Naučnici su zaključili da je asteroid "možda električna lampa vještačkog porijekla" koja koristi sunčevo zračenje.

Studija je pokazala da ako se uzme u obzir vještačko porijeklo, onda postoji mogućnost da je "Oumuamua" električna lampa, koja pluta u međuzvjezdanom prostoru kao rezultat napredne tehnološke opreme.

"Oumuamua bi mogao da bude aktivna komponenta vanzemaljske tehnologije koja je došla da istražuje naš Solarni sistem, na isti način na koji se nadamo da istražujemo Alpha Centauri koristeći Starshot i slične tehnologije", rekao je sa druge strane profesor Abraham Loeb, koji je sproveo studiju sa Šmuelom Bialijem.